fredag 27 november 2009

Pappan och Mamman sets the record right


Jag sa till raye att han skulle sova och vi skulle fixa det här. mo och jag mös, kollade the intörnet och ammade för fulla muggar. och hon åt o åt o åt o åt
vi fem på natten var jag trött
och hon åt
vid 6 var jag lite tröttare
och hon åt
vid 7 var jag ännu tröttare
och hon åt
vid 8 läste vi och hon sket


vi bytte blöjja och den nya var bara en meter i från mig, jag började redan innan jag började byta blöja att försöka väcka raye utan att bli arg och han svarade mig men jag visste att han inte var vaken. Jag började med alla smeknamn och mjuka röster jag kunde uppbåda. Och hon grät och var arg och jag hade ont och var arg.
Tillslut skrek jag av mina lungors kraft
RAYE HÄMTA BLÖJAN FÖRFAN!
Och då gjorde han det.

Jag oroade mig fast jag inte ville. oroade mig för att hon skulle dö. trilla ner i springan och avlida, att raye skulle vältra sig över henne. tillslut somnade jag med armen mot raye oc jag fällde ut klorna varje gång han försökte vända sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit