torsdag 12 november 2009

Första snön


Flätade en fläta i läder i morse sen blev jag matt och var tvungen att sova. Vaknade 11 och hann precis äta frukost innan vi mötte upp Pam och Frej. I dag var vi lite bättre hundägare och våra hundar lyckades inte rusa på någon annan hund. Jag har spelat upp min gubbe i battle forge och börjat på flätan på det breda hundhalsbandet. Jag tror att det kan bli riktigt bra.

Rasmus bytte däck på sin bil och stod och tvättade sina fäljar i duschen. Han frågade om jag ville ha dom på min bil i sommar.

Men jag tror inte min bil är så cool så den kan matcha fäljarna.


12 Farbror Matte, Sarah Karlsson

14 Loffan
15 Sandra, Nedim, Faster Linda, Morbror Patrik
16 Louise, Pam
18 Mormor
20 Farmor
21 Habibni
24 Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit