lördag 28 november 2009

Första återbesöket på sjukhuset


I dag skulle vi in för förstaläkarbesöket för en PKU undersökning. DAagen till ära hade vi på oss flickornas present från polaren och pyret och en tradera overall som vi plockade färsk från brevlådan. Till acceccoar hade hon sin pappa och båda var lika fina.
Jag var däremot inte lika fräsch. Jag följde med upp i hissen och väl där så frågade vi en sköterska om det var ok om det var pappa barn i stället.
Ja det gör det väl, men vad ska du göra då . Ska du stå här och vänta då eller?
-Jag tänkte gå o göra andra saker sa jag till henne.
Det var inte vad jag ville svara.


Jag stapplade ner till kiosken köpte tidningen och en glass. Det jobbigaste momentet var att sätta sig ner.
som att sitta på broken glass. Och drömmen om att shoppa ett par skor idag försvann.


Annars är väl den nya som hänt att hon har kissat på rasmus och bajsat på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit