onsdag 18 november 2009

I dag hoppas vi Mormor Margareta och Camilla Larsen har rätt


Än så länge är det lungt.
När bebis är ute ska jag köpa mih nya skor, massor med skor.
Har inte längtat efter fina skor på år och dar men nu är det dags. Det har varit praktiska skor eller cowboystövlar. Jag hade aldrig trott i mina högklackade dar att jag faktiskt skulle ta på mig cowboyboots men som sagt, när man umgås i vissa kretsar blir tillochmed högmidjade wranglers snyggt.
och hatt.

Jag provade ett par skor i somras.Mina fötter växte 3 storlekar och växte fast. Jag blev högröd och superstressad. Tillslut kom Jonny och hans höggravida kvinna och monterade ur mig ur skon.
pinsamt, så jag lovade att jag skulle inte prova fler skor innan bebis e ute.
men titta går ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit