tisdag 10 november 2009

Galen Traderajunkie





















En vecka har jag varit kund på Tradera. Det började med ett blygsamt köp av ett par röda söta pumas strl 20 för 40 ink frakt. Det fortsatte i raskt takt med 2 bodies för 20 kr. Och en brunrandig bodysuit från katvig för 6 kr+24 kr i frakt så det blev 30 kr totalt. Med mersmaken i munnen ropade jag in två randiga bodys i svart och brun för 51 kr. Trodde att jag skulle lyckas hejda mig själv nu men ikke.


Ropade raskt in 8 bodys för 122 kronor. Dom droppade in i brevlådan idag och är jättefina och luktar jättegott. Det har varit julafton hela veckan! Nu trodde jag att det ändå fick vara nog.

Men inte

Fick syn på värsta fyndet och skrek till rasmus vad är det värt vad är det värt!! sen ropade jag in 32 delar för 60 spänn.


Och nu har jag tradera förbud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit