fredag 6 november 2009

Dagen D




Igår efter promenaden med Pam o Frej så åkte jag förbi mvc. Jag var orolig för det var för lungt efter Söndag och Måndag med ganska mycket rörelse. Vad är det med kvinnor och tårar, jag började lungt förklara mitt dilemma sen grät jag som en stucken gris.
Jag visste inte om att jag var så orolig,
jag tror inte ens att jag var så orolig.
Så fick jag höra hjärtljuden och kände sparkarna när den/det blev förbannad när sköterskan buffade med mikrofonen.
Så grät jag i bilen hem sen gick det över. Sen var det hela havet stormar i magen när vi tittade på; look whos talking too.
Vaknade upp sjuk idag, alvedon och sova bort nästan hela dagen. Tyvärr ingen promenad med Pam och Shanti får nöja sig med att sova bort en hel dag.



1 Wilma Olsson
3 Mona, Jonna
4 Jag, Simon
5 Pontus
6 Björn

7 Karin Johansson, Karin Ehweiner, Mia Blomberg
8 Anna Björkholm, Lisa Axelsson
9 Calle
11 Rasmus, Maria Karlsson
12 Farbror Matte, Sarah Karlsson
14 Loffan
15 Sandra, Nedim, Faster Linda, Morbror Patrik
16 Louise, Pam
18 Mormor
20 Farmor
21 Habibni
24 Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit