lördag 1 januari 2011

Nyårsdag, evighetsdag

Jag älskar Alex
Jag älskar Amanda
Jag älskar att de fått varandra.
Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött
Titeln är så härligt lång att det är svårt att komma ihåg hela.
först pappan
sen Charlie
nu Amanda
Kan det bli bättre på Nyåsdagen?

Att vara med mig är som att springa naken på en stubbåker utan att känna smärta.
eller att åka längdskidor utan att trilla omkull eller bli frånåkt av 90åriga tanter på spåret
eller nått.
Idag har jag åkt på mina nya längdskidor för första gången, jag har varit lite rädd för det
tänk om skidorna  inte lever upp till mina förväntningar
tänk om jag åker omkull och ligger utpridd över hela spåret
tänk om jag tröttnar på skidåkning och inte vill åka mer, då blev det väldigt dyrt för en gång i spåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit