tisdag 4 januari 2011

I fas med livet

eller inte. Vi vaknade 10.15 och hela min dag sprack. Mommo gick omkring och muttrade för sig själv och var missnöjd och missmodig. Jag bestämde mig för att ta bort mina oroshärdar. Så när hon kastade sig över sopskåpet så tömde jag hela skåpet på bråte. När hon började slå på radion så fick den en ny plats. När drickabacken började tömmas så flyttade jag den ett steg närmare återvinningen.
Ut i hallen. puh! Jag ställde köksstolarna upp och ner. ah!
Vi kastade in oss i bilen och skulle åka till öppna (rekord! 2 gången på en vecka).
Den var död i vanlig ordning. Jag rullade igång den och jag tror att den hickade till av ren förskräckelse.
Sent, men bättre än inte alls. Vi hittade nya vänner idag.
Babblade en massa strunt i vanlig ordning.
Jag ska skaffa mig munkavle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit