fredag 28 januari 2011

mammafika 2

på samma vecka är ett under av vuxenumgänge.  Jag gjorde misstaget att tro att vi skulle kunna gå till Lindex och byta dubbelköpet. Vips så sprang hon och slutade inte springa förrän jag pressade ner henne i vagnen efter ha jagat henne genom hela köpcentrumet.
Så harmoniskt.
Vi letade upp Saga och Leas förskola och väntade in Anita. Jag njöt i stora drag av att ha sällskap av någon annan än mig själv och Mo.
När vi kom in på fiket var ungarnas ögon tefatsstora och Mo stod och slog med kladdiga händer på disken med alla bakelser. Det var inte lungt en sekund och mitt bland alla helikopterblad och halvätna chokladbollar försökte vi prata med varann. Mommos fingrar i Leas mun, Lea puttar Mo och tar hennes dricka,
Mommo dricker allas dricka och äter alla kakorna!
 Jag kände mig helt ringrostig och hängde inte med i svängarna!
Det var helt underbart

"Thank you baby jesus,
infant baby jesus in his fleecedeapers"
gissa citatet och vinn en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit