tisdag 29 juni 2010

Badflickan


Pappan och hunden fick löpa själva idag. Foten gör ont och det irriterar mig att när jag äntligen tycker att det är lite, lite roligt så vrickar jag foten och är sen dum nog att ända springa i flera dagar. Så nu haltar jag runt med en stödstrumpa .
Bra där.
Idag har vi investerat i en hello kitty hink med tillhörande spadar, tänkte välja Cars för sakens skull men sen orkade jag inte vara så jävla Pk. Mo välde genast ut vattnet i biabädden och började frenetiskt slå omkring sig så vattnet yrde.
Badflickan försökte suga i sig vattnet och simma samtidigt, det är 1 cm vatten däri men det hindrar henne inte. Nu vilar barnet och en utmattad mamma äter lunch. Funderade en sekund på att ta mig till riktigt vatten.
men det är borta nu. Jag kan inte se mig själv i vattenbrynet med hink o spade.
Jag får solsting av tanken.

1 kommentar:

 

yasmin lawsuit