söndag 4 juli 2010

Söndagsmiddag hos farmor


Raye och jag hade en het diskussion på morronen igen vad söndagpappaskapet innebär. Vi kanske måste revidera men jag var inte på humör för några ändringar idag. Jag är sliten och behöver en sovmorron och pappan tog sen hela dagen på allvar och jag fick släppa lite. Så skönt och hela dan har varit en fröjd.

Vi stack ut och joggade, tog oss till området med bryggan och runt den lilla sjön gick en helt fantastisk stig, den kanske är 1 km runt om. Vid sankmarken sprang vi på en bred spång bred som en brygga. Sen badade vi och det var galet skönt. Noni tog sig en tur oxå.

Vi gick ner till stan och käkade thai och drack kaffe sen tillbaka till oasen.
Kusinerna kom och matte grillade och vi chillade.

Det var hur bra som helst och vi toppade med att släpa en ovillig farmor till bryggan och hon tog sig faktiskt ett dopp. Kidsen avstod. Leo har precis lärt sig simma i veckan så det var säkert lite läskigt att inte bottna.

Sandra och jag ska springa tjejmilen nästa år.
Kanske karin vill haka på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit