torsdag 22 juli 2010

Idag har Mo Madeleine Namnsdag

Inte ens pappan kom ihåg det, Men av en slump så gjorde mamman det. Hon har fått namnballonger men lilla grynet har inte packat upp dom än än. Hon sover, hon är helt slut efter en dag av aktiviteter. Först med pappan i garaget sen rev hon hemmet och sen var hela familjen på agilityplan. Pappan sprang han med! Fort. fortare, Pappan!
Shanti var helt slut.
Mo är döpt efter min bästis, Madeleine Jansen. Jag har tänkt mycket på henne den här fruntimmersveckan och jag hade så gärna velat att dom fick träffas. Nu var inte Mo ens påtänkt när Madeleine gick bort i cancer 2007.
Men att önska går ju. Jag stod på jobbet idag när det kom in en tjej i butiken och det högg till av glädje när jag för en nanosekund trodde det var Madeleine, samma kroppsspråk, håret uppsatt på samma sätt.
Åh vännen, jag saknar dig så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit