söndag 31 januari 2010

vi har varit hos frrmrrr


i Stockholm. Vi tyckte att det var dags att hon fick se underverket igen för det har hänt en hel del sen dom sågs sist. Då sov Mo hela tiden. Hon var även hela 10 timmar gammal. Så man kan gott säja att det hänt en hel del. Så först ojjade vi oss allihop över hennes bedrifter och beundrade hennes enastående skönhet och intelligens. Vi pratade massor och tittade på gamla kort.
Sen försökte farmor med det gamla trixet lägga bebis. Men det vill vi inte, vi vill att hon ska vara med oss. Jag tror att Frrmrr skakar på huvudet åt oss, Vilka ideér! både en och två gånger under helgen. Jag tyckte jag sa Nej i varannan mening åt det stackars frrmrr sa. till slut var jag tvungen att fråga om hon tyckte att jag var för hård mot henne. Det är ju erat barn sa hon då.
Och det har hon ju rätt i!
Om vi har fel så får ju ändå lära oss av livets hårda skola. Då kan hon le åt oss och våra tokigheter. Som att vi inte vaggar vår bebis i famnen och går omkring när hon skriker. Andra får gärna gå omkring.
Mo kommer träna er allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit