söndag 31 januari 2010

Vi har storhandlat


Jag bestämde att löningsfredag var en bra dag att storhandla ensam. Vi träffade Pelles Anna där och vi pratade lite. Jag spankulerade omkring och kastade ner varor i vagnen och hade ett tag Mo sprattlandes däri. Anna blev stressad när det var min tur att betala så hon jobbade som en galärslav med att packa mina grejjer så att jag inte skulle hindra kön alltför mycket. I andra änden hjälpte en annan kund till med att plocka uppa varorna på bandet. Imitten stod jag Mo på Magen.
Vi åkte vidare i fredags stressen till systemet. Där träffade vi min andra Anna som blev minst lika stressad över att jag inte packade mina varor snabbt nog.
Jag var mer upptagen med att informera damen efter mig om ålder och kön på Mo. Så där fick jag oxå hjälp.
Jag har varit helt omedveten om vilken effekt små barn har på vissa människor. Jag är helt förundrad. Jag har nog i hela mitt liv tillhört dom andra människorna. Dom som inte ens ser eller hör miraklet.
men det gör jag nu.
mitt eget ialla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit