måndag 25 april 2011

Så kom dom äntligen hit

.

och hälsade på. Jag hann inte bli nervös för jag trodde nog inte riktigt att dom skulle komma. Jag var grymt imponerad av att hela ligan kom på cykel.


Jag och Anita sprang 4, nånting. hon var lite rosig om kinderna och jag var döende och eldröd, jag var tvungen att tvinga henne att springa iförväg för jag tror att hon sprang i konstant undertempo. Jag tror att röd som en kräfta har fått en ny innebörd för Jonny. Det var iallafall underbart att vara ute med sällskap.


Vi grillade hamburgare och Pappan var grillmaster Britt. Det var fantastiskt gott och det var kul att äntligen få hit familjen.
Jonny tittade skeptiskt på jordhögen som ska bli mitt potatis land. Någon annan tittar på den och ser en hög med jord. Jag ser en fantastisk skog av växtlighet och prunkande grönsaker.

I will show u all.

1 kommentar:

  1. Hehe
    Tack för en supertrevlig dag och riktigt gott grillat av rajje och din paj skall vi inte ens prata om :-)

    Nu tar vi nästa träff på källgatan :-)

    SvaraRadera

 

yasmin lawsuit