söndag 10 april 2011

Etapp 18 Finnsjön-Ånhammar


Trodde att vi skulle kunna gå Finnsjön-Harsjöhult sträcka 17 från "fel håll", vi stötte på en omärkt vägbom så planen att bli avsläppta och sen gå mot bilen stöp. Pappans toksänkta golf hade kanske skrapat av det översta lagret på vägen.

Vi gjorde det bästa av det och gick på vägen i 2,5 km sen gick vi på leden i några kilometer fram till en liten udde där vi som vanligt fick vända :) Spängerna ligger under vatten och vi fick hoppa lite mellan vattenpölarna. Och det var jätteskönt lagom väder med lite sol och moln ibland.
Jag tror inte att Pam har en aning om graden av besatthet.
Vi ska hajka  flera gånger till i veckan


Det är planen
Mån -hajka
Tis -springa 5 km
Ons -hajka
Tors -springa 5 km
Fre. vila
Lör- springa 5

Min guidebok har inte lämnat min sida sen jag köpte den, den åker med mig till jobbet fast jag har 10 ex  där, den sover brevid mig på sängen , den följer med mig in på Willys ifall jag får en minut över i kön.





Jag kan knappt vänta på att Mo blir stor nog att följa med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit