torsdag 7 april 2011

Anna was here

numer Västeråsanna var här och hälsade på, Vi tjötade så jag fick ont i halsen.
Mo var lite reserverad först men det släppte fort. med på bild så finnsoxå min fina lilla sockerskål. 35 spänn, röda korset.  I den ska vi plantera vårlökar. Jag har fått för mig att det kommer bli fint.


 
Pelle överraskade oss alla med att dyka upp på gårn. Jag önskade att han hade tagit med sig pizza. Sen sa jag pizza så många gånger att vi tillslut åkte in till stan. I godan ro satte jag mig på  kebaben och väntade.
och väntade, satte mo  i stolen serverade henne sallad, och väntade och väntade.
Sen beställde jag pizza och så slog det mig plödsligt att pelle hade sagt ett annat namn.
Helvete. Jag knölade ner mo i vagnen och då blev hon sjövild.
Jag skäms och lämnar pizzasallad på hela bordet, i taket och på golvet.
Väl på rätt restaurang så gick allt i ett huj.
Maten kom in vi åt och drack till vi sprack.
Pratade( tjatade) om sörmlandsleden tills Pelle och Annas öron trillade av.
Sen vart det kvällen

1 kommentar:

  1. Härligt att vara hos er :O) Mo var riktigt go som vanligt och du prata på som sagt. Ber om ursäkt att jag tappa luften efter ett tag. kom hem vid 21 somna 22. tack för i dag / Anna

    SvaraRadera

 

yasmin lawsuit