tisdag 2 november 2010

Måndag, a walk in the park


Träffade en mamma i parken, vi har träffats förut och det slog mig då att hon hade ett ENORMT behov av att prata, så jag kom på mig själv att jag var rent av otrevlig som knappt svarade på tilltal. Herregud, det var som att sätta på en knapp så flödade mina ord fram som en lavaström. Jag kom ihåg att hon lämnade mig och nästa kom fram och samma fenomen drabbade mig igen.
Iallafall.
Jag var i parken igen och spanade lite om det var någon som jag iallafall var flyktigt bekant med.
Nej.
Men mamman dök upp i gen och parkerade smidigt 2 vagnskärran och vi tog upp tråden precis där vi lämnat av. Hennes lilla pojk pep till efter ett tag, mådde lite illa och ville inte gunga mer.
Ooops mammorna got carried away. Daskade på gungorna och uppdaterade så det stod härliga till. Vi tog sällskap till Bokia och sen bestämde vi att fika nästa gång.
Nice.
Äntligen en lattemamma.

1 kommentar:

  1. kul att träffa lite mammor o barn att språka med kramar ses i morgon mamma

    SvaraRadera

 

yasmin lawsuit