torsdag 17 februari 2011

mamman kan mycket väl förstå



dom uttråkade hemmafruarna.
Vi hr ett väldigt litet hem
Som blir väldigt stökigt
Vi har en väldigt städoförmögen mamma
Som tycker att det är tråkigt.

Jag flydde hemmet för att mommo inte skulle stöka ner. Mot öppna förskolan och idag hade vi lyckas pricka lunchtime. Intressant. Jag prickade in en mamma som pratar i en enda lång mening utan att andas. denlillepojkenskanoggåpåsammaförskolasomdenälstaflickanmenmanvetjuintehurdetblirmedmatendetkanman
juintevetanunärdeharförloratköket
Fashinerande hur man kan prata så mycket utan att andas.


När vi åkt hem sovit och vaknat igen så gick vi ut, jag gick in för att hämta mina vantar och när jag kom ut så satt Mommo på bobben. Startklar.
Jag ställde vagnen åt sidan och lät henne få sin vilja igenom. Vi kastade oss nedför den dödsföraktade backen. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Hästarna blev som galna när vi kom farande.
Nästa backe skrattade mommo med mig för första gången
Hon brukar se gravalvarlig ut när hon åker.
Sen skrek hon nej till shanti när hunden tog hennes mössa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit