måndag 18 oktober 2010

Mommo och kampen om tiden



hur hinner man leva och skriva så mycket, jag hinner inte mer än slå mig ner så har det gått en timme, En timme, vart tar tiden vägen och när ska vi umgås. Vad fan är det som tar tid. Vem äter tiden. Jag blir så imponerad över alla som tar sig tid.



Vi hade sidbyte vid lekparken vid vattnet, jag var sen som vanligt.
Mommo käkade grus, jag käkade lunch och shanti fick vara den lydigaste hunden och ligga still. Vi åkte kana och hunden blev tokig. Sen gungade vi och träffade på Lea, Saga och Anita. Pratade löpning och när fan ska man få tid.


Det är kallt och jag fryser i huset, jag tror vi sticker ut och promenerar nu.
Jo jo! Jag mötte Anna och Livia i spåret, med man och väninna! Inget ont som inte för något gott med sig

1 kommentar:

  1. Ni får inte frysa i ert lilla hus,jag tänker på er,finns det ingen värme att köpa på burk,önskar att jag kunde trolla fram en liten vedspis,installerad på sekunden kramar mamma pussar till lilla Mo

    SvaraRadera

 

yasmin lawsuit