fredag 11 december 2009

i dag kom


Mormor äntligen hit och klämde på sitt barnbarn. Vi käkade smörgåstårta ( rättelse; Jag vräkte i mig) Mamma hade med sig en massa presenter, jeans, vantar, myssa, en fin tröja som vi har på nu och en härlig kanin som oxå är en speldosa. Shanti fick oxå presenter en ny kamptrasa och ett godis hon blev fullkomligt tokig i. Mo sov nästan hela tiden som en liten mönsterbebis. Det fick vi lida för sen. Vi och vi... Ray somnade som en utschasad ensamstående 3 barnsmamma medan Mo övade dom hörgre skalorna. Jag vägrade gå upp på det kalla golvet i köket och spela Sade, i´ll be there mitt i natten så jag slog dövörat till och läste släktet med Del toro. Läxa. Titta inte i frökens byxa om hon kakkat när hon precis somnat. För hon vaknar. Och det vill vi inte Lärdom. När hon somnat på riktigt så kan man byta utan att hon vaknar. Det är bättre. Sen är hon en sjusovare som skäggiga pappan. Det är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit