fredag 6 januari 2012

Trettondagen i bilder

Mo bestämde att dagen började 5 imorse.
 Det var inte en bra ide.
Sen lackade hon ur på promenaden när nonie tog bollen.
Hackade upp en vak med bara knytnävarna.

Av ren artighet berömmer man ibland maten, jag fick knappt fram ett ord för det var så inihelvete gott, jag vet inte om de andra var på samma middag som mig men jag tog om utan att skämmas och och kunde knappt hålla ett samtal vid liv för jag ville bara himla med ögonen och skrika rakt ut.
Så gott var det.

Jag vet inte om Mo var lika imponerad över matlagningsskillsen men jag vet att det prasslade oroväckande i den gigantiska chokladasken hon fått av sitt jobb. Sen var det väldigt många borta när vi tillslut ställde upp den på hyllan. Mo var oroväckande lugn när vi ställde undan den.


Fiska Farmor. jag vet inte hur många gånger jag såg den här synen under kvällen, med eller utan  Faster Linda. Där stod dom och tittade på fiskarna i akvariet. Mo är oxå där fast hon inte syns.

Mo var mycket nöjd med att få pajja Peters pepparkakshus.
Sen blev det bråttom, packade in barnet i bilen och åkte i ilfart hem



1 kommentar:

 

yasmin lawsuit