torsdag 17 mars 2011

The Pom-pom project

Jag hittade projeket hos Mia där jag vann en sjal i vintras. Jag är så sjukt avundsjuk på alla som kan sticka och jag kan nog säja att jag har försökt. Det gick dåligt. Så jag surfar runt och är sotis i stället.
Jag anmälde mig och efter en evighet fick jag ett fint paket på posten.
Pysslade ihop den direkt

Natalie Jones skrev ett mail till The Little Knitting Company “…I am a design student from Edinburgh, with a few months to go before graduating. From February I am launching a world-wide campaign to spread joy and happiness in the form of knitted pom-poms!”



Jag har svårt att välja ett träd att hänga upp den i. Den ska fotograferas och sen ska det bli en bok av det hela. Det är 1000 paket som har skickats ut med en liten beskrivning hur man gör och garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit