söndag 13 mars 2011

morsa på stan



Det var fikadags med mammorna på stan och Doris och hennes mamma kom in. Vi började med en hundpromenad runt visholmen, solen sken men det blåste och jag hade ingen mössa. Jag får ont i öronen bara jag tänker att jag ska gå ut utan mössa. Jag hatar när det blåser.

Es war Snack Zeit mit den Müttern in der Stadt und Doris und ihre Mutter angekommen. Wir begannen mit einem Hund herumlaufen Visholm, die Sonne schien, aber der Wind wehte, und ich hatte keinen Hut. Ich Schmerzen in meinen Ohren einfach denken, dass ich gehen sollte, ohne einen Hut. Ich hasse es, wenn der Wind weht.

Sen drog vi i kläderna på Lindex innan vi landade på fiket och pratade bort flera timmar. Mommo kastade omkring sin mat och ville gärna riva med allt. Hon pillrade snällt med majskorn ganska länge men säj den lycka som varar. Hon sover bra iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit