onsdag 22 december 2010

Idag har det varit

som tio svåra år. Det känns som att få en örfil när man går ut.
Jag hade telefonkontakt med pappan och stod och bytte bilbatteri kl 8 på morron. Tröttsamt.
Jag hatar bilbatterier, det blixtrade mycket riktigt till och jag skrek som en tjej.
Tröttsamt. Sen hostade den till och batteri nr 2 dog och jag hade stått i kylan i 30 minuter i onödan.
Jag hade kunnat ligga under täcket och läst min fantastiska ( i allafall om man jämför med alternativet)
bok Nattpatrullen av Sergej Lukjanenko
Sen vaknade Bobbo och var inte riktigt nöjd med tillvaron.
inte heller jätteroligt. I dag var det första gången jag räknade timmarna tills jag fick gå till arbetet,
ovant och jag hoppas att det inte händer igen.
Det är kallt som fan i huset så det kändes som paradiset att komma in i värmen på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit