måndag 29 mars 2010

Söndagar med Mo


och pappan. Det är min sovmorgon och jag gick ut med hunden vid 9. Mo och pappan sov till halv 12. Vi åkte till Eskilstuna och åkte "på känn" till hundklubben. Raye blev lika förvånad som jag när skylten kom upp.
Jag skulle bara kolla vart det ligger för framtida bruk.

Vi var in på Tuna Park och först skulle Raye inte ens med in i barnaffären sen fick han syn på en skylt 3 för 100, 3 FÖR 100! och jag fick ta varorna ur hans hand och lägga tillbaka. Sen var vi in i spelbutiken och insåg att vi knappt har tid som det är så kanske ett nytt spel inte stod överst på inköps
listan.

Vi rensade mer i garaget och fick fram ett gammalt badrumsskåp som min hyresvärd försökte sätt in till mig för 8 år sen och jag skrek, Bevare mig väl!
Aldrig.
Nu har den blivit snygg.
ojojoj, vart är världen på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit