tisdag 29 november 2011

Run for the hill.. Och nu är det nedförbacken kvar. Hipp hipp nu har jag fyllt 40


Det blev exakt som jag ville ha det! Ingen stor fest, brudarna kom från stockholm och kidnappade mig.  Vi bubblade på taket till rogge, käkade jättegod tre rätters middag och dansade ihjäl oss. Det var grymt!! På uppfarten dagen efter stod hundbrudarna och sjöng,  jag fattade inte att dom kom för min skull! Trodde att dom stannade förbi efter träningen bara. Raye glömde bjuda på fika och jag hade huvudet under armen. Kaffe fick dom iallafall.



Familjen dök upp enligt tidsplan och jag hann inte svänga ihop min blåbärspaj. Det var som att min hjärna inte ville koppla och ingenting blev gjort.  Vi fick så fina presenter och jag gick omkring i ett lyckorus hela dagen. Är det så här att fylla 40 så kan jag fylla anyday of the year! Tack alla för den fina dagen!

1 kommentar:

 

yasmin lawsuit