tisdag 2 augusti 2011

Dagens misson



Efter mitt utbrott mellan husväggarna hos mamma och Svenne var målet att få barnet till Mormor utan att mamman dvs jag fick ett frispel till och åkte hem ( ända hem) igen.  Att pappan inte skulle tvärnita och bli tvärarg och åka in på parkeringar till höger och vänster och bli jättearg när jag tror att han efter 10 rundor på samma väg vet hur man tar sig från a till b. Mamman höll sig i skinnet och Mormor kunde svara något annat än jag vet inte på en direkt fråga. Pappan satt jag i baksätet.
Och där kommer han förbli tills vi rullar ut ur stan.

Idag har vi missat båten ut till Sandvikarna och valde att åka till Picasso och bada med Nonie. Det var så härligt och vi var i riktigt länge. Raye fick gå en halv mil för att överhuvudtaget kunna doppa sig.  Sen tittade vi på en rynkig dam som solade alla delarna av sin kropp i en virkad bikini.
Intressant.
Vi körde till Gokart banan och jag förvånade mig själv med att köra som en riktig harpalt. Raye varvade mig 2 gånger och jag bara WTF! Men jag vågade ända bara stå på gasen på raksträcka. Han körde så asfalten rök! Klockan tickade på och vi åkte hem till mamma och insåg att ett besök i Gullspång på Karindagen var bara att glömma. Det var aldeles för varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit