måndag 13 juni 2011

Bug run forts

Det var ju så grymt mycket som hände och ändå ingenting,
ett gott tecken på att man hade annat och göra är väl att vi inte har fler bilder än så här. Efter en resdag då vi kom fram sent, byggde tält utan att bråka och avslutade med att gå en runda på festparkeringen så blev natten en mardröm då alla mina tältfarhågor besannades.
Svinkallt
Stenhårt
Fuktigt
Musik man inte valt själv pumpar ur grannens högtalare till 3 på natten,
generatorn vänd mot vårt tält.

efter den sämsta natten i mannaminne, pussas jag hejdå av pappan då han ska iväg och kolla bilen inför bankörningen. Jag åker in till mantorp och tänker att jag ska gå en promenad. Och då har hjärtat somnat, helt slut efter en usel natt i tältet. Hon sover sig igenom den långa promenaden genom Mantorp och alla fantastiska Pioner, Hon sover sig igenom besöket på ett muggigt loppis där jag har en kärring som förföljer oss genom lokalen och skriker över barnvagnen
-HÄR MAJVOR, HÄR!
Jag rullar undan vagnen och tanten efter. Jag tänkte fråga om hon var blind.
2 gånger var det lite kul
4e gången, irriterande.

Pappan hade jätteroligt. Så roligt så han körde över sin telefon.
Efter diverse strul med bromsarna så fick han äntligen köra på banan, som han har längtat efter det!

Vi såg inte det, Vi handlade varmare kläder, en mössa på kalssons, galonisar, en fleece


Sen spatserade vi upp och ner och tittade på bilar.
Mommo klappade händerna och jublade.

1 kommentar:

  1. Va skönt att allt gick bra fina bilder kramar mamma pussar till Mossimo

    SvaraRadera

 

yasmin lawsuit