tisdag 14 juni 2011

Bug run forts 2

Pappan prateade vitt och brett om sin bil.

Mo och jag hängde hela söndagen för oss själva, Först drack vi kaffe och käkade frukost på bensinmacken. Sen stack pappan iväg och besiktigade bilen inför bankörningen och Mo och jag fixade lite, Bytte blöjja, snyggade till oss. Sen satt vi på grässlänten efter banan och vinkade och jag var tvungen att gråta lite av glädje för att han äntligen fick maxa sin älskade golf.

Att han sen körde som en tant är en helt annan sak. En söt tant. Vi mötte upp efter körningen och pappan pussades och hastade vidare med att jobba som domare resten av dagen. Vi hängde vid bilen, fikade och pratade med folk. Nonie var coolaste hunden på plan. Alla kategorier.

Vi hängde och tittade på prisutdelningen

Precis när jag tänkt tanken att Mommo hade skött sig exempariskt fick hon nog och började gasta

Lagom till att Pappan stod på scen och fick kramar av miss bug run 2011

Vi drog till parkeringen där jag tidigare på dagen hade utropat mig själv som kung när jag helt själv vek i hop 4 manna tältet utan att vika om en enda gång. Sen pusslade jag in 2 bilars packning i en likt tetris och det tog en halv evighet men jag var kungligt nöjd med mig själv

Pappan blev jätteglad när han slapp packa och vi kunde dra hem på stört.

1 kommentar:

 

yasmin lawsuit