söndag 21 februari 2010

Äntligen kom lille murrmurr!


Vi har väntat och väntat på att Murrmurr ska komma med presenter och glada tillrop! Vi har fått vår första spelande plastleksak och givervis blev Mo helt hänförd.
Tack mamma.... Vi kommer sjunga Nalle Puh sånger i sömnen.


Jag tror att dom flesta tror att jag skämtar när jag säjer att det är brått med maten. Men det blir öronbedövande på en mikrosekund om Mo tycker att du är saktfärdig men käket. Man får helt enkelt lära sig den hårda vägen.


Det kräktes en hel del idag, Mo lyckades pricka mamma, mig och sin fina nya velourdräkt! Hon ser ut som en saltlakrids.


Kvinnan som håller mig är min Mormor, Margareta Ingalill , född -49 i Gullspång. Mannen som sitter brevid heter SvenErik och är hennes sambo. Dom ska köpa hus. Och skaffa hund.
Kvinnan som sitter på bordet är min mamma Yeska Marie, hennes favorit hund Shanti och min Pappa Raye, Rasmus blomsterkvistis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit