torsdag 22 oktober 2009

sista dagen ..

på den här terminen. Det var så skönt när jag äntligen bestämde mig att det blir inget mer nu. Inget mer gå omkring i en ensam tom lägenhet i Tärnsjö och fördriva mina kvällar ensam, äta ensam, lägga mig ensam och sova ensam. Rulla ledbruten ur den låga sängen ensam, kissa tusen gånger innan man kan sova ensam, känna på magen när mowgli övar på karate ensam.
Det har varit två dagar av sockerdricka i blodomloppet lyssnade till la roux och dj tiga.
Den sista dagen har varit härlig med en massa sköna människor som önskar oss lycka till och jag tror nog att dom flesta andas ut nu när jag inte längre ligger i riskzonen för att föda i limrummet bland bandslipar och kantfärg. Jag bjöd på tårta och den var super smaskig. Fick en jättefin blomma av lärarna och en söt boll i läder av mia. Den ska få följa med till sjukhuset och bli klämd på när det är dags. Jag ska gå en vecka till på distans och ska pyssla med min tömkörningsdäckel. Det ska bli så härligt att masa mig upp på Måndag och sitta i mystofflor och stora byxor som inte spänner nånstans och jobba.

Its a good life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit