lördag 31 mars 2012

Så fick vi till det tillslut

En av mina favoritkunder var inne med sin dotter i butiken. Vi pratar alltid familjelivet. Och Dottern är faster och hon berättade att hon blir så glad när det någongång emellanåt hände sig att barnfamiljen ville att hon skulle umgås. Fråga, sa hon. Förvänta dig inte att de andra ska erbjuda sig för man vill inte vara till besvär.
Så jag gjorde det. Och faster Lindis ville. Då gjorde vi det. Vi var till Peter och Lindis och katten Sixten och Lilla katten Selma och fiskarna och käkade mat gjord av Kärlek och det smakade fantastiskt.
Sen tvingade jag pappan att låna ut Mormors bil till Peter och Lindis så att han själv skulle slippa köra Mo 6 på morron innan han skulle iväg. Då blev han glatt överraskad att det var trevligt att umgås med sin syster.
Hoppsan Kerstin. Nu är det bara jag som ska träffa min då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit