tisdag 11 oktober 2011

Mo Mcgyver Karlsson

I flera dagar har jag varit obsessed med att vi ska gå en tur i skogen och göra en brasa och grilla korv. Det blir ju aldrig av.

Vi har skogen runt hörnet och det blir ändå aldrig av. Det känns som ett gigantiskt projekt och så är det inte det. Fint väder men surt i skogen så utan större förhoppning att det skulle bli någon vidare brasa gick vi ett stenkast in i skogen och valde ut en solig glänta.



Jag noni och mo. Pappan var upptagen med tändningen på sin gamle bil.
Vi vinkade ofta.


Mo gick även hem på eget bevåg och sen tillbaka till mig igen och under tiden kände jag mig som djungelgeorge och Mcgyver och en Robinson deltagare på en gång.




Vi eldade och brände korvar och bäst var att jag hade gjort den helt själv. 

På andra plats att Mo inte travade rakt in i brasan utan höll sig på respektfullt avstånd.

När hon inte petade ut ögonen på nonie med en pinne så tog hon sig en välbehövlig slurre

Jag var så stolt.
Me and my axe lixom. Najs. and my doughter
and my man
and my dog
tripple najs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit