torsdag 15 september 2011

the week

Hej mamma mu, 
utanför Ånhammar stötte vi på en massa mamma mu.

Vi fick väldig brått när jag insåg att det var en pinne till grind som skilde oss från massor av pappa Mu som stod och tryckte mot staketet. Tack o hej.

Mo var med på måndagsträningen och hittade Lovisa som hon följde efter som en skugga

Och som vanligt var det stört omöjligt att sova

en annan kväll skulle vi plåta en godnattbild till mormor och farmor. Det blev liksom inte bättre än så här


Jag fick med mig Pam och Björn i svampsnåren och Pam visade sig från sin bästa sida

Plockade upp sörmlandledsvanrare, Lars och Torbjörn i Ånhammar och skjutsade tillbaka dem till bilen
i skottvång.

Hälsade på kimpen och startade ett lag i Agility

Mo i Farmors ballerinadräkt och rykelstrompboxer

Vi tränade agility igen

Jag tjejskyltade

Sen plockade vi svamp

en jätte Stolt fjällskivling.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅHHH va fina bilder synd att det är så långt,skulle vara kul,att ses lite spontant på en fika kramar mormor

    SvaraRadera
  2. Hoppas du förstått att svampsökskursen är INTE inställd!!!!!
    Kontakat gärna matte på 073 9533358
    Vi ses imorgon hoppas jag!

    SvaraRadera

 

yasmin lawsuit