lördag 11 september 2010

Farmor kom från stockholm


missade tåget med en minut så hon hoppade på pendeln till Södertälje. Mo och pappan åkte och hämtade henne, Jag stannade hemma och röjjde upp morgonkaoset, leksaker och hundhår överallt. Jag gjorde en svartvinbärspaj och drog till agilityplan. Döm om min förvåning när Rasmus tutade på mig och dom redan var där! Blev nästan lite nervös när jag skulle träna. Det gick över. Jag gjorde det jag kommit dit för och inte att hinder till. Jag och farmor plockade svamp i skogen och jag hittade faktiskt några på ställen jag inte har sett dom på förut. Gullefjunet sov en stund sen satt hon och tittade utforskande på sin farmor. När hon inte försökte ta sönder glasögonen och klappa till henne förståss. Hon somnade innan farmor ens hade kommit på tåget tillbaka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

yasmin lawsuit